دانلود مرورگر اپرا مینی و یوسی بروزر

http://browser-opera.rozblog.com/
اینـتر وب اینـتر وب
آرشیو
تبلیغات
تبلیغ در فان تبلیغ در فان
بررسی لنت تویوتا لندکروز

 

لنت تویوتا لندکروز با توجه به کیفیت ساخت فوق العاده بالای این خودرو، باید از میان انواع با کیفیت و ترجیحا اورجینال انتخاب شود. این خودرو قطعا یکی از قدرتمندترین شاسی بلندهای تاریخ بازار خودروی ایران است. واردات خودروی فوق در دو نسل بصورت تعداد انجام شد. به علت کیفیت فوق العاده سیستم های ایمنی و ترمز خودرو، قطعات مصرفی مربوط به این سیستم ها برای لندکروز نیز باید دقیقا اورجینال و شرکتی یا در سطح کیفی آن ها باشد.

بنابراین در خرید لنت برای لندکروز باید دقت شود وگرنه ممکن است، سیستم ترمز و توقف خودرو را با چالشی جدی مواجه کند. غیر از انواع اورجینال، به دلیل تعدد لندکروزهای بازار ایران و همچنین اشتیاق بی نهایت مالکان این خودروها برای نگهداری از آن ها، شرکت های معتبری لنت با کیفیت بالا برای این خودرو به بازار ایران ارائه کرده اند.

 

لنت اورجینال تویوتا لندکروز

آشنایی با تویوتا لندکروز؛ شاسی بلند آفرودی لاکچری :

اگر بخواهیم بهترین شاسی بندهای بازار ایران را بدون در نظر گرفتن رنج قیمت معرفی کنیم، قطعا لندکروز در میان اولین گزینه ها است. این خودروی لاکچری ژاپنی در هر دو نسل تولیدشده خود توانسته است با کیفیت ساخت، عملکرد فنی، امکانات و تجهیزات و طراحی ظاهری بی نظیر، هر نگاهی را به خود جلب کند.

همچنین بازار دست دوم این خودرو به علت ارزش خرید بالای آن، فوق العاده داغ است. البته کمتر کسی توان دل کندن از این خودروی قدرتمند و با کلاس را دارد. تنها نقطه ضعف هر دو نسل خودروی یادشده در ایران را می توان مصرف شهری بالای آن ها دانست که آن هم با توجه به حجم موتور و نوع پیشرانه خودرو امری غیرطبیعی نیست.

نمایندگی خرید لنت تویوتا لندکروز :

به غیر از لنت اورجینال تویوتا یا همان Genuine Parts، برندهای متعددی لنت لندکروز را به بازار ایران عرضه می کنند. آسیمکو، هایکیو ، ماندو ، پارس و جنیون از جمله عرضه کنندگان مشهور لنت های این خودرو در بازار کشور هستند.

 

https://lentstore.ir/product/toyota-landcruser-brake-pads/


مطالب مرتبط
ارسال نظر در " بررسی لنت تویوتا لندکروز "

کد امنیتی رفرش